Опитування: споживачі підтримують використання етичного натурального хутра, шкіри, вовни

Споживачі підтримують використання етичного натурального хутра, шкіри, вовни
Споживачі підтримують використання етичного натурального хутра, шкіри, вовни

Альянс натуральних волокон: «Пластик не в моді»

Сьогодні, під час «Тижня революції моди», Natural Fibers Alliance опублікував нові дані опитування, які свідчать про широку підтримку використання натуральних матеріалів, в тому числі натурального хутра. Незважаючи на багаторічну кампанію проти натурального хутра, проведену невеликою групою активістів, хутро отримує значну підтримку з боку громадськості, яку більше не можна ігнорувати. Це нове опитування підтверджує послідовні висновки Gallup про те, що більше половини американців вважають, що носіння хутра «морально прийнятно».

Серед результатів опитування:

  • 61% споживачів повністю згодні з тим, що «бренди і роздрібні продавці можуть відповідально використовувати матеріали тваринного походження (такі як шкіра, вовна, хутро і шовк)».
  • 62% населення подумали б про покупку хутра, яке було б сертифіковано, як гуманне таі екологічно чисте, і тільки 16% не стали б цього робити.
  • 60% вважають, що брендам і дизайнерам слід дозволити використання натурального хутра, і тільки 12% не допускають цього.

Деякі бренди оголосили про плани відмовитися від натурального хутра на користь штучного, однак, ці обіцянки суперечать громадській думці з приводу використання натурального хутра, а також громадським тенденціям щодо стійкості. Текстиль на основі синтетичного пластика, в тому числі штучне хутро, є основною причиною забруднення океану. Прогнозується, що продовження поточних тенденцій в галузі поводження з відходами призведе до утворення близько 12 мільярдів тонн пластикових відходів на звалищах або в природному середовищі до 2050 року.

«Пластик не буде модним у 2021 році», – прокоментував Майк Браун, глава відділу сталого розвитку та комунікацій Альянсу натуральних волокон. «Відповідальні дизайнери і роздрібні торговці повинні підтримувати прагнення суспільства до екологічності, збільшуючи використання екологічно чистих натуральних тканин. Ми з нетерпінням чекаємо продовження діалогу з Saks, Macy’s і іншими великими роздрібними торговцями і брендами, які хочуть дізнатися факти ».

Опитування 1000 дорослих проводився з 29 по 31 березня 2021 року.