Програма Furmark стала знаковою подією на шанхайському тижні моди

Програма Furmark стала знаковою подією на шанхайському тижні моди
Програма Furmark стала знаковою подією на шанхайському тижні моди

«Суперечки» про добробут тварин і стійку моду на хутро здаються нескінченними. Індустрія моди і організації із захисту тварин щорічно шукають «точки дотику при збереженні відмінностей» в довгих розмовах про моду в Китаї.

З 8 по 14 жовтня 2021 року офіційний шоу-рум Шанхайського тижня моди SS22-DADASHOW з темою «Межа» об’єднав близько 100 дизайнерських брендів, які представляють сучасні моделі.

Підприємства-члени Міжнародної хутрової федерації – KC Fur, Huasi Fur, Amber Fur, QiQi Fur, Nuozhi Fur, TÉP Fur і Saint Fan Ya Fur вибрали DADASHOW, щоб дебютувати з Furmark.

Хутро, найдавніший і найрозкішніший матеріал для виготовлення одягу, в останні роки сильно постраждав через звинувачення захисників тварин, особливо після того, як деякі великі модні імена і групи перестали його використовувати. У хутряному бізнесі на кожному етапі галузевого ланцюжка є свої стандарти, але до недавнього часу не було можливості об’єднати їх в єдину структуру для сертифікації натурального хутра.

У 2019 році Міжнародна хутрова федерація (IFF) спільно з LVMH Group і великими міжнародними модними брендами після двох років інтенсивних досліджень створила нову глобальну програму сертифікації і систему відстеження: Furmark (китайська назва: Natural Sustainable Mark of Fur), яка офіційно запущена в усьому світі 1 вересня 2021 року. Furmark® уособлює прихильність високій якості хутрових виробів, забезпечуючи благополуччя тварин і екологічні стандарти, і забезпечення довіри споживачів до своїх покупок.

Як пояснює Марк Оатен, генеральний директор Міжнародної хутрової федерації (IFF): «Програма Furmark змінює правила гри в хутровій промисловості, і якщо у споживачів є будь-які сумніви щодо покупки або носіння натурального хутра, то їм дадуть відповідь за допомогою Furmark»

Для сертифікованих компаній-членів та їх партнерів глобальна система сертифікації та відстеження Furmark® відповідає на безпідставні звинувачення з боку тих, хто виступає проти хутра. Furmark є гарантією стійкості хутряних та модних брендів, відкриваючи нові ринки і споживачів для хутра. Міжнародна хутрова федерація (IFF) також буде продовжувати контролювати всю систему Furmark, час від часу проводячи суворі перевірки сторонніми регулюючими органами і незалежними експертами з сертифікації захисту тварин, щоб гарантувати, що ферми і підприємства по всьому ланцюжку поставок строго і проактивно забезпечують дотримання вимог.

«Імпресіоністське опале листя французького платана» і екологічна хутрова мода

Ретро і модний, східний і західний. Можливо, кожен, хто був в Шанхаї, погодиться з тим, що в цьому гламурному «екзотичному» місті, крім колоніальних бунгало і старих будівель Шікумен, важко не помітити французькі платанові дерева по обидва боки дороги. Опале листя платана уособлює Шанхай. Місто, де стильні, динамічні і самовпевнені молоді люди висловлюють своє ставлення до життя і ведуть індивідуальний спосіб життя, а краса землі, на якій лежать листя, символізує основну цінність того, що означає Furmark: «Захист природи, стійкий розвиток та  природня сировина, що біорозкладається»- натуральне хутро виходить від природи і повертається в природу за допомогою биорозкладання.

З моменту запуску 1 вересня 2021 року сертифікація Furmark отримала широке визнання у світовій хутряній індустрії, до якої приєдналися Fendi, LV та понад 100 модних і хутряних брендів. У Китаї були сертифіковані сім виробників хутра, і очікується, що покупці побачать свою продукцію з етикетками Furmark на роздрібному ринку цієї зими. Крім того, Furmark відкрила два рекламних центри в Сіньцзя, провінція Хебей, і найближчим часом їх кількість буде збільшуватися.

Мода і захист навколишнього середовища можуть створити безпрограшну ситуацію, стійкий симбіоз хутра та захисту тварин, нову еру моди – це не однозначне мислення, а любов і краса, відповідальність і дії для досягнення ідеального співіснування! Після раціонального мислення нова ера хутряного одягу в кінцевому підсумку підкорить молоде покоління споживачів.