«Суперечки» про добробут тварин і стійку моду на хутро здаються нескінченними. Індустрія моди і організації із захисту тварин щорічно шукають «точки дотику при збереженні відмінностей» в довгих розмовах про моду в Китаї.
З 8 по 14 жовтня 2021 року офіційний шоу-рум Шанхайського тижня моди SS22-DADASHOW з темою «Межа» об’єднав близько 100 дизайнерських брендів, які представляють сучасні моделі.
Підприємства-члени Міжнародної хутрової федерації – KC Fur, Huasi Fur, Amber Fur, QiQi Fur, Nuozhi Fur, TÉP Fur і Saint Fan Ya Fur вибрали DADASHOW, щоб дебютувати з Furmark.
Хутро, найдавніший і найрозкішніший матеріал для виготовлення одягу, в останні роки сильно постраждав через звинувачення захисників тварин, особливо після того, як деякі великі модні імена і групи перестали його використовувати. У хутряному бізнесі на кожному етапі галузевого ланцюжка є свої стандарти, але до недавнього часу не було можливості об’єднати їх в єдину структуру для сертифікації натурального хутра.
У 2019 році Міжнародна хутрова федерація (IFF) спільно з LVMH Group і великими міжнародними модними брендами після двох років інтенсивних досліджень створила нову глобальну програму сертифікації і систему відстеження: Furmark (китайська назва: Natural Sustainable Mark of Fur), яка офіційно запущена в усьому світі 1 вересня 2021 року. Furmark® уособлює прихильність високій якості хутрових виробів, забезпечуючи благополуччя тварин і екологічні стандарти, і забезпечення довіри споживачів до своїх покупок.
Як пояснює Марк Оатен, генеральний директор Міжнародної хутрової федерації (IFF): «Програма Furmark змінює правила гри в хутровій промисловості, і якщо у споживачів є будь-які сумніви щодо покупки або носіння натурального хутра, то їм дадуть відповідь за допомогою Furmark»
Для сертифікованих компаній-членів та їх партнерів глобальна система сертифікації та відстеження Furmark® відповідає на безпідставні звинувачення з боку тих, хто виступає проти хутра. Furmark є гарантією стійкості хутряних та модних брендів, відкриваючи нові ринки і споживачів для хутра. Міжнародна хутрова федерація (IFF) також буде продовжувати контролювати всю систему Furmark, час від часу проводячи суворі перевірки сторонніми регулюючими органами і незалежними експертами з сертифікації захисту тварин, щоб гарантувати, що ферми і підприємства по всьому ланцюжку поставок строго і проактивно забезпечують дотримання вимог.
«Імпресіоністське опале листя французького платана» і екологічна хутрова мода
Ретро і модний, східний і західний. Можливо, кожен, хто був в Шанхаї, погодиться з тим, що в цьому гламурному «екзотичному» місті, крім колоніальних бунгало і старих будівель Шікумен, важко не помітити французькі платанові дерева по обидва боки дороги. Опале листя платана уособлює Шанхай. Місто, де стильні, динамічні і самовпевнені молоді люди висловлюють своє ставлення до життя і ведуть індивідуальний спосіб життя, а краса землі, на якій лежать листя, символізує основну цінність того, що означає Furmark: «Захист природи, стійкий розвиток та природня сировина, що біорозкладається»- натуральне хутро виходить від природи і повертається в природу за допомогою биорозкладання.
З моменту запуску 1 вересня 2021 року сертифікація Furmark отримала широке визнання у світовій хутряній індустрії, до якої приєдналися Fendi, LV та понад 100 модних і хутряних брендів. У Китаї були сертифіковані сім виробників хутра, і очікується, що покупці побачать свою продукцію з етикетками Furmark на роздрібному ринку цієї зими. Крім того, Furmark відкрила два рекламних центри в Сіньцзя, провінція Хебей, і найближчим часом їх кількість буде збільшуватися.
Мода і захист навколишнього середовища можуть створити безпрограшну ситуацію, стійкий симбіоз хутра та захисту тварин, нову еру моди – це не однозначне мислення, а любов і краса, відповідальність і дії для досягнення ідеального співіснування! Після раціонального мислення нова ера хутряного одягу в кінцевому підсумку підкорить молоде покоління споживачів.