Хутро – повна протилежність швидкій моді

Хутро - повна протилежність швидкій моді
Хутро - повна протилежність швидкій моді

Все більше і більше колекцій. Розпродаж. Відходи. Індустрія моди йде в сторону. Пандемія covid-19 прискорила руйнування, що триває останні пару років. Зрив тільки підкреслює переваги хутра, і світова хутрова промисловість обов’язково підкорить індустрію моди.

Міжнародна федерація хутра (IFF) розробила «стратегію перезапуску після пандемії», щоб почати діалог з модною індустрією і споживачами, щоб повідомити про переваги хутра. Сьогодні відповідний момент, оскільки індустрія моди і її споживачі відходять від швидкої моди – ця тенденція посилилася в зв’язку з «коронною» кризою.

Нездорова система

Перш ніж представити кампанію IFF, Жан-П’єр Руфаель, директор відділу моди IFF та відповідач за глобальне співробітництво хутряної торгівлі з індустрією моди, проводить нас по міжнародній системі моди, щоб ми могли точно зрозуміти, чому ситуація настільки погана, що індустрія моди може зупинитися.

За свої 15 років досвіду Жан-П’єр Руфаель уважно стежив за розвитком модних брендів і бачив, як за останні 7 років темпи різко зросли. Настільки стрімко і драматично, що індустрія моди вийшла за край. Особливо цьому сприяли інтернет-магазини, де можна купувати одяг цілодобово і без вихідних, а також культура соціальних мереж.

«Цей розвиток, серед іншого, є результатом культури лідерів думок в соціальних мережах. Дуже важливо мати найновіший одяг, і його не можна використовувати більше одного разу. Ви повинні йти в ногу з останніми тенденціями, і в міру того, як в останні роки з’являється все більше і більше сезонів, виробляється все більше одягу», – говорить він.

Інша проблема в тому, що одяг великих будинків моди йде до споживача кілька місяців. За цей час фотографії їхніх колекцій можна знайти в Інтернеті через соціальні мережі, а тим часом ритейл, такий як Zara, у яких двотижневий термін виробництва, вже скопіювали колекції. На той час, як колекції великих будинків моди надходять в магазини, це вже не заслуговує на увагу. Саме так швидка мода захопила світ.

«Сьогодні актуальність одягу в магазині складає максимум два місяці – після цього вона не може бути продана, якщо тільки вона не надійде в розпродаж. Тепер у нас розпродажі в кінці сезону, в середині сезону, Чорна п’ятниця і т. Д. ніхто не хоче платити повну ціну за свій одяг. Одяг став настільки дешевим, що вам не потрібно ні доглядати за ним, ні докладати зусиль для його перепродажу. Його можна просто викинути. У великих інтернет-магазинах, таких як Matches.com і Farfetch.com, круглий рік є спеціальна вкладка для розпродажу товарів. Це нездорова система, і суспільству потрібно, щоб індустрія моди сповільнилася. Індустрія моди привела до шаленої поведінки споживачів, і це глибоко шкідливо для навколишнього середовища», – говорить Жан-П’єр Руфаель.

Повернутися до старих чеснот

«У нашого споживання є наслідки, і люди починають це бачити», – стверджує Жан-П’єр Руфаель:

«Криза, яку викликав коронавірус, змусила споживачів думати по-іншому. Вони з’ясували, що їм не потрібно постійно купувати новий одяг. І це додало індустрії моди сміливість, щоб нарешті діяти».

Кульмінацією всього цього розвитку є ініціатива під назвою #rewiringfashion. Сама індустрія моди підтримує ініціативу, і майже 2000 брендів погодилися підтримати переробку індустрії.

«#Rewiringfashion хоче повернутися до виробництва якісного одягу, яка найкраще підходить для планети і проводиться з дотриманням принципів сталого розвитку. Одяг, який не застаріє через два місяці і може бути легко утилізований або перероблений.

Виходячи з наведених вище даних, хутро майже створюється з урахуванням цього бачення. Фактично, хутро володіє всіма якостями, які модна індустрія шукає прямо зараз.

«Індустрія моди втратила свою красу, проте хутро ніколи не сходило з її шляху. Хутро – повна протилежність нездоровій моді. Фактично, ми є частиною вирішення проблем, з якими індустрія моди стикається прямо зараз. Тому наше основне завдання – передати якість хутра в рамках нашої кампанії, щоб споживачі могли носити хутро з гордістю», – говорить Жан-П’єр Руфаель.

«Індустрія моди ніколи не буде колишньою після пандемії корони, і ми впевнені, що хутро стане частиною нової вдосконаленої системи моди. Ми покажемо, що хутро відповідальне, це майстерність, протилежна перевиробництву. Ми збираємося продемонструвати контрасти між хутром і застарілою модною індустрією».

Цю статтю в журналі «Dansk Pelsdyravl» опублікувала Хайді Сесили Лорвік.