Цієї зими хутра розлітаються з прилавків – в місті, де ще рік тому зоозахисники протестували проти хутра. Жителі Нью-Йорка тепер із задоволенням одягаються у норку, лисицю, кролика і соболя, чим дивують хутровиків, які готувалися до суворого сезону через коронавірус.
Цієї осені Террейн Вашингтон, співробітниця федеральних правоохоронних органів Брукліна, віддала 3200 доларів за норкову шубу довжиною в три чверті в своєму улюбленому магазині Madison Avenue Furs. У суботу вона подарувала своєму 6-річному сину коричневий кролячий бомбер за 199 доларів в подарунок на Різдво.
«Це його введення в хутро», – сказала вона.
Террейн вдягає норку, коли вони з чоловіком обідають на вулиці, тобто майже щосуботи ввечері. «Мені потрібно було зігрітися, – сказала вона. – Моя норка така тепла, і її можна зберегти на все життя».
Для Марка Кауфмана з Marc Kaufman Furs в Челсі часи настільки гарні, що йому важко наздогнати попит. Найпопулярнішим товарами є вироби з норки і лисиці за ціною від 1000 до 10000 доларів.
Кауфман пов’язує зростання продажів з холодною зимовою погодою і спілкуванням, яке доводиться проводити на вулиці через проблеми з COVID-19, включаючи обіди на тротуарі.
«Коли люди йдуть кудись поїсти, їм тепер не потрібно знімати куртки – навпаки, їм потрібні дійсно теплі речі», – сказав він.
Dimitrios Furs також зайнятий: замовлення в цьому році зросли приблизно на 20 відсотків, за оцінкою власника Dimitri Lettas.
За словами Леттаса, попит створюють в основному молоді жінки у віці від 25 до 35 років. Вони розкупають хутра в ціновому діапазоні від 1000 до 3500 доларів, віддаючи перевагу таким предметам, як накидка з кашеміру, облямована лисячим хутром, або оновлене вінтажне хутро. Старші люди віддають перевагу курток з норки і лисиці, а також дорогим варіантам, наприклад, двосторонній стриженої норковій шубі з капюшоном, прикрашеним лисицею, за 6 995 доларів.
«Хутро можна використовувати все життя – навіть довше. Його носять бабусі, матері і дочки», – сказав Леттас The Post.
Поворот є тим більш примітним, якщо врахувати, що в 2019 році акції протесту проти хутра прокотилися по Нью-Йорку. Навесні 2020 міськрада розглядала питання про заборону продажу хутра. Активісти штурмували Dolce & Gabbana, а бари Манхеттена ввели дрес-код тільки для фейкове хутро. Навіть Macy’s пообіцяв назавжди закрити своє легендарне хутряне сховище в лютому цього року.
Кауфман сказав The Post, що був готовий до 45-процентному спаду бізнесу, коли вибухнула епідемія вірусу.
Але раптово хутровикам стало затишно. Замість цього в 2020 році попит збільшився на 10 відсотків.
За його словами, більшість клієнтів Кауфмана живуть в місті, але він виконував замовлення з усієї країни – і з усього світу. У четвер він відправив коротку дублянку лояльному клієнту в армії, який, як він думає, дислокується в Іраку. Він не може бути впевнений. Адресою був поштовий ящик.
«Продажі були неймовірними в порівнянні з тим, щоя очікував – з тим, якими вони могли б бути», – сказав Кауфман. «Інтернет вибухнув. У нас все добре”.
Куртки і більш короткі пальто – популярний бренд Madison Avenue Furs в Челсі. Так само і пофарбовані хутра, такі як болеро з королівської синьої норки з коміром з єнота і капюшоном, продаються за 1495 доларів.
«Місцеві жителі витрачають гроші», – сказав The Post президент магазину Ларрі Коуіт. «А якщо погода залишиться холодною, то до кінця зими продажі будуть хорошими».
Не всі в захваті від такого розвороту.
Активістка щодо захисту прав тварин Керол Рафаель Девіс розчарована невиліковною популярністю хутра, але вважає, що цінності змінюються.
«Раніше хутро вважався символом багатства і статусу, – сказала Девіс, яка ділить свій час між Нью-Йорком і Лос-Анджелесом. – Зараз, особливо в результаті COVID, все більше людей усвідомлюють, що реальний статус залежить від турботи про нужденних і хворих, а також про навколишнє середовище».