У Нью-Йорку, де ще рік тому зоозахисники протестували проти хутра, городяни тепер із задоволенням одягаються в нірку, лисицю, кролика і соболя, ніж радують хутровиків, які готувалися до суворого сезону через коронавирус.
Співробітниця федеральних правоохоронних органів Брукліну Террейн Вашингтон, віддала 3200 доларів за норкову шубу в магазині Madison Avenue Furs. Своєму 6-річному синові вона подарувала коричневий кролячий бомбер за 199 доларів в подарунок на Різдво.
Марк Кауфман, власник магазину Marc Kaufman Furs в Челсі, ледь встгають за попитом. Найпопулярнішими товарами є вироби з норки і лисиці за ціною від 1000 до 10000 доларів. Кауфман пов’язує зростання продажів з холодною зимовою погодою, вимушеним перебуванням і спілкуванням людей на вулицях через проблеми з COVID-19.
Кауфман сказав The Post, що був готовий до 45-процентного спаду бізнесу, коли вибухнула епідемія вірусу, але замість цього попит на хутро в 2020 році збільшився: «Продажі були неймовірними в порівнянні з тим, що я очікував. Інтернет вибухнув. У нас все добре”.
У Dimitrios Furs замовлення в цьому році зросли приблизно на 20 відсотків, за оцінкою власника Дімітрі Леттаса. За його словами, попит створюють в основному молоді жінки у віці від 25 до 35 років. Вони розкуповують хутра в ціновому діапазоні від 1000 до 3500 доларів, віддаючи перевагу таким предметам, як накидка з кашеміру, облямована лисячим хутром, абооновлене вінтажне хутро. Старші люди віддають перевагу курткам з норки і лисиці, а також дорогим варіантам, наприклад, двосторонній стриженої норковій шубі з капюшоном, облямованим лисицею.
«Хутро можна використовувати все життя – навіть довше. Його носять бабусі, матері і дочки», – сказав Леттас The Post.
Поворот є більш примітним тим, якщо врахувати, що в 2019 році акції протесту проти хутра прокотилися по Нью-Йорку. Навесні 2020 міськрада розглядав питання про заборону продажу хутра. Активісти штурмували Dolce & Gabbana, а бари Манхеттена ввели дрес-код тільки для фейкового хутра. Навіть Macy’s пообіцяв назавжди закрити своє легендарне хутряне сховище в лютому цього року.
Не відстає за показниками зростання і Європа. На грудневому аукціоні Saga Furs ціни на хутро зросли приблизно на 40%, сказав Чарльз Росс, комерційний директор аукціонного дому.
На думку Іва Саломона, власника французького сімейного хутряного бренду класу люкс зі столітньою історією Salomon, те, що норка відновлює свій розкішний статус, – непогана новина для всіх люксових брендів. Разом з тим, власник магазинів хутра в Парижі, Сен-Тропе та на Манхеттені засуджує зростання дешевого і неякісного хутра на таких ринках, як Китай: «Хутро має бути предметом розкоші, а не продуктом масового виробництва».
Натуральне хутро, що вирощується на фермах, має глибокі сільськогосподарські традиції і цивілізаційну історію. Дике хутро є симбіозом з природою і, що важливо, підтримує ряд спільнот, включаючи корінне населення, в усьому світі. Хутро, при виробництві якого дотримуються всі суворі міжнародні стандарти, самий екологічний, комфортний і довговічний матеріал.
При цьому свідомі покупці хочуть бути впевненими в тому, що кожен етап виробництва хутра відповідає суворим вимогам, які відображають всесвітньо визнаних стандартів захисту тварин та сталого розвитку. Експерти відзначають, що на зростання продажів хутра, крім погодних умов і пандемії, вплинуло впровадження системи обов’язкової сертифікації і відстеження хутра FURMARK, розробленої Міжнародною федерацією хутра (IFF). Тепер по етикетці на виробі за допомогою спеціальної програми можна легко відстежити, звідки хутро, де було вичінено та пофарбовано, хто зшив цю річ.
З 2021 року програма обов’язкової сертифікації натурального хутра вступає в силу. Глобальні компанії LVMH і Kering, які керують розвитком практично всіх світових Будинків моди визнають FURMARK, яка об’єднує сертифікати з Європи, США, Канади, Росії та Намібії.
Дотримуватися всіх вимог і стандартів готові учасники хутряного ринку: фермери, аукціонні будинки, кушніри, фарбарі, продавці. Дослідження показали, що більше 80% роздрібних продавців підтримують FURMARK. Вони вважають, що, коли ці програми будуть впроваджені, це допоможе споживачам більш впевнено вибирати натуральне хутро.
Це комплексна програма охоплює екологічність, благополуччя тварин, а також вироблення та фарбування хутра, тому покупець може бути впевнений, що продукція з сертифікатом FURMARK відповідає визнаним світовим стандартам.
З введенням FURMARK всі основні хутряні аукціони зобов’язуються продавати сертифіковану фермерську і дику хутро. Ця хутро далі переходить на меті сертифіковані кушнірів і фарбарі, а потім – до виробника.
Застосування FURMARK по всьому ланцюжку поставок і наявність сертифікованих продуктів, доступних споживачам з 2021 року означає впевненість і підтверджує цінність екологічного натурального хутра.
Україна є членом Міжнародної федерації хутра. Всі наші норкові ферми, які продають свою продукцію на світових аукціонах, неухильно дотримуються всіх стандартів, що забезпечують добробут тварин, екологічні та етичні норми, охорону навколишнього середовища, соціальну відповідальність. Так що наша вітчизняна продукція без проблем пройде контроль FURMARK.